- Dátum: 2025.11.04.
Ügyfélfogadási idő: hétfőtől csütörtökig. A részletes ügyfélfogadási rend ide kattintva olvasható.
Szerző: Nyári Szilvia – Dátum: 2025. 11. 04.
Szerző: Nyári Szilvia – Dátum: 2025. 11. 04.
Infórum Workshop – Iratok kezelése a bölcsődei szolgáltatásokban
Idén is folytatjuk az év végéhez közeledve szokásos Infórum sorozatunkat.
Téma: Következő eseményünk három alkalomból álló online workshop, melynek témája az iratok kezelése a bölcsődei szolgáltatásokban.
Korábbi cikkünkben írt kérdéseket járjuk körbe és vázolunk megoldási lehetőségeket, példákat arra, hogy miként lehetséges olyan iratkezelési rutin kialakítása, ami praktikus és egyben segíti a vezetői feladatokat ellátó személy munkáját, az ellenőrzésekre történő felkészüléseket. Érintőlegesen foglalkozunk az adatkezelési szabályokkal, melyek kapcsolódnak az iratkezeléshez, az iratok őrzésével, selejtezésével és megsemmisítésével is. A résztvevők áttekintést kapnak az iratkezeléssel kapcsolatos fogalmakról, elvekről, a kivitelezés folyamatairól, feltételeiről. Ezen információk birtokában ki tudják alakítani saját iratkezelési rendszereiket, folyamataikat.
Időpontok: 2025. december 2., 4. és 9. (kedd–csütörtök–kedd), 16:30–17:30
A workshop alkalmak tervezett időtartama körülbelül 1-1,5 óra/alkalom, a résztvevők kérdéseinek mennyiségétől függően.
Jelentkezési határidő: 2025. november 24. 10 óra
A regisztráció lezárta után kerül kiküldésre díjbekérő a jelentkezési e-mail címekre, majd a részvételi díj beérkezése után, a workshop napja előtti munkanapon kapják meg a meghívó linket, amivel csatlakozni tudnak az online eseményhez (ZOOM felület).
Részvételi díj: 23.500,- Ft + Áfa (bruttó 29.845,- Ft)
Állandó együttműködésben álló ügyfeleink számára a részvételi díjból 20%-os kedvezményt biztosítunk.
Jelentkezni a regisztrációs lap kitöltésével lehetséges: Ide kattintva!
A jelentkezést követően a részvételi díjat számla ellenében szükséges banki átutalással megfizetni 3 napos fizetési határidő mellett.
A jelentkezéseket a regisztrációs lap és a részvételi díj beérkezésének sorrendjében fogadjuk a maximális 20 fő létszám eléréséig. Létszám feletti jelentkezés és részvételi díj fizetés esetén természetesen a részvételi díj visszautalásra kerül.
A workshop témájával kapcsolatos kérdéseiket előre elküldhetik az iroda@csaladibolcsodek.hu
A változtatás jogát fenntartjuk!
Ha szeretnéd profi segítséggel megvalósítani saját családi bölcsődédet, tekintsd meg szolgáltatásainkat az alábbi linkeken!
A csaladibolcsodek.hu weboldala „cookie”-kat („süti”-ket) használ, az oldal jobb és gyorsabb működése érdekében. További információk a „Adatkezelési tájékoztató és Sütitájékosztató” oldalon találhatóak.